Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Divja Lepota so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.
S spletno trgovino www.divjalepota.si upravlja podjetje Anja Fošnarič s.p., Divja Lepota, Spletna prodaja, Stanošina 28/a, 2286 Podlehnik. Davčna številka: 48640557 (nismo zavezanec za DDV), matična številka: 7140037000 (v nadaljevanju kot »Prodajalec«) ponuja svoje izdelke, kupci pa jih kupujejo.
Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem in angleškem jeziku prek spleta 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupci lahko izbirajo izdelke iz seznama izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na tej strani, so na voljo do odprodaje zalog. Veljavnost cen za izbrano blago veljajo na dan nakupa, na dan zaključka in oddaje naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec takoj prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo zaključeno). Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Sprejeta naročila so obravnavana kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo zaključeno.
Spletna trgovina DIVJA LEPOTA si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani https://divjalepota.si/trgovina/ brez predhodnega obvestila. Sprejete spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
CENE IZDELKOV
Cene so predstavljene kot prodajne cene, oziroma cene prodajalca in veljajo tako za nakup direktno preko spleta, telefona, kakor tudi za nakup preko predračuna (bančno nakazilo). V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.
PLAČILNI POGOJI
V spletni prodajalni DIVJA LEPOTA je mogoče opraviti plačilo izbranega blaga na več načinov:
- Plačilo po predračunu
- Plačilo z debetno plačilno kartico
- Plačilo s STRIPE sistemom
- Plačilo s Pay Pal sistemom
V primeru, da želite osebo presenetiti z darilom, lahko v naročilu pod opombe oziroma komentarje napišete vaše želje, posvetilo.
PLAČILO PO PREDRAČUNU
Predračun za oddano naročilo prejmete na vaš e-mail naslov z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo. Pošiljka bo dostavljena, ko plačilo vašega predračuna prispe na naš račun. Rok veljavnosti predračuna je 7 dni od prejema le-tega na vaš e-mail naslov.
VRAČILO BLAGA
Kupec je ob prevzemu paketa dolžan preveriti izdelke in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti podjetju nato pa se s podjetjem dogovoriti za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Pri nakupu preko spletne trgovine DIVJA LEPOTA ima kupec pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prejemu paketa podjetju pisno sporoči na elektronski naslov ali nas pokličite na telefon, da odstopa od pogodbe (nakupa).
Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano, v originalni embalaži (nepoškodovano – kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla) in v nespremenjeni količini na svoje stroške odposlati ali dostaviti podjetju najpozneje v tridesetih (30) dneh po sporočilu, da od pogodbe odstopa.
Podjetje blaga ni dolžno sprejeti, če je blago uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če se obravnava kot reklamacija in je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil podjetju od katerega je blago prejel.
Priložena mora biti kopija originalnega računa. Če je kupec ponudniku v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi in pogoji poslovanja sporočil, da od pogodbe odstopa in je prejeto blago v zakonskem roku vrnil nepoškodovano, v originalni embalaži in nespremenjeni količini, mu bo podjetje v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 15 dneh od prejetja vrnjenega blaga, vrnilo že plačano kupnino.
REKLAMACIJE
Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki oziroma, če izdelek kakorkoli odstopa od naročila. Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne na stroške prodajalca.